Dolar 39.1371 Euro 44.7261 Altın 4236.649 Borsa 9277.01 Sterlin 53.2358 Brend 65.44
4 Haziran 2025 Çarşamba

Gaziosmanpaşa'da Kar Nöbeti: Ekipler 24 Saat Sahada!

Gaziosmanpaşa Belediyesi, İstanbul'daki yoğun kar yağışının yaşamı aksatmaması için 65 araç ve 360 personel ile ilçede kapsamlı bir çalışma gerçekleştiriyor.

Gaziosmanpaşa'da Kar Nöbeti: Ekipler 24 Saat Sahada!
Yaşam / 20 Şubat 2025 Perşembe/11:06

Gaziosmanpaşa Belediyesi, karla mücadele konusundaki hazırlıklarını günler öncesinden bitirmiş durumda. Belediye ekipleri, ilçede etkili olan kar yağışının günlük yaşamı etkilememesi ve ulaşımın aksamaması için cadde ve sokaklarda kar küreme ile tuzlama çalışmaları yürütüyor. İlk olarak ana yolların ulaşım için açık kalmasını sağlayan ekipler, ara sokaklarda da yol güvenliğini sağlamak amacıyla sürekli çalışıyor. Buzlanma riskine karşılık, tuzlama işlemi hız kesmeden devam ederken, trafik yoğunluğu yaşanabilecek bölgelerde de ek önlemler alındı.

13 TON TUZ SEVK EDİLDİ

Belediye ekipleri, meydanlarda, kaldırımlarda ve park gibi alanlarda biriken karları temizlemeye devam ediyor. Halkın yoğun olarak kullandığı bölgelerde herhangi bir aksaklık yaşanmaması için çalışmalar aralıksız sürdürülüyor. Bu doğrultuda ilçe genelinde, muhtarlıklar, okullar, sağlık kuruluşları, kamu binaları ve ibadethanelere toplamda 13 ton tuz dağıtımı gerçekleştirildi.

SOKAK HAYVANLARINA DA YARDIM ELİ

Gaziosmanpaşa Belediyesi, sokakta yaşayan hayvanları da unutmadı. Soğuk hava koşullarında beslenme ve barınma için gerekli üniteleri oluşturan belediye, yoğun kar yağışı altında yiyecek bulmakta zorluk çeken sokak hayvanlarına, gönüllü vatandaşların da yardımıyla 70 farklı noktada mama temin ediyor.

ÇAĞRI MERKEZİ HER AN HİZMETİNİZDE

Kar yağışının etkilerine karşı destek ihtiyacı olan Gaziosmanpaşalılar, 444 0 467 numaralı Gaziosmanpaşa Belediyesi Çağrı Merkezi’ni 7 gün 24 saat arayarak yardım talep edebilir. İlçe sakinleri, kış koşullarında ulaşım, sağlık ve sokak hayvanlarının bakımı gibi konularda ihtiyaç ve taleplerini bildirebiliyor. Gelen talepler, ilgili birimlere yönlendirilerek hızlı çözümler sunuluyor.